Facebook Instagram

  • Kariéra

  • Staňte se součástí našeho teamu

ASISTENT/ASISTENTKA správy objektu

Náplň práce:

  • agenda klíčového systému objektu
  • zpracování požadavků nájemníků objektu, agenda krátkodobých pronájmů: příprava a koordinace prostor dle požadavků, zpřístupnění prostor
  • v případě potřeby zástup v podatelně – zpracování poštovních zásilek a balíkových zásilek, třídění došlé pošty, evidence
  • průběžná správa a evidence prostorů
  • evidence dlouhodobých nájemních smluv, příprava podkladů pro roční zprávu o provozu budovy, evidence parkovacích ploch
  • příprava podkladů pro vyúčtování služeb objektu 1 x ročně
  • podpora v rámci týmu
  • spolupráce s nadřízeným

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání
  • praxe na pozici asistentka/office manager výhodou
  • dobrá znalost práce na PC v programech MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • aktivní přístup, spolehlivost, samostatnost
  • logické myšlení
  • komunikativnost, organizační schopnosti, schopnost týmové spolupráce
  • flexibilita

Nabízíme:

  • zázemí stabilní mezinárodní společnosti
  • příjemné pracovní prostředí
  • možnost profesního růstu
  • dobré platové podmínky
  • nástup možný ihned
  • pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení
  • místo výkonu práce: Praha 3

Pokud máte zájem ucházet se o danou pracovní pozici můžete nás kontaktovat vyplněním následujícího formuláře.



Uchazeč o zaměstnání ve společnosti Niersberger Instalace, s.r.o. se sídlem Tyršova 2075, 256 01 Benešov, IČO 64577252 v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů potvrzuje, že se před odesláním svých osobních údajů seznámil s „Informací o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání“.


© 2019 Niersberger Instalace, s.r.o. Niersberger.cz - všechna práva vyhrazena | Webdesign: WP4you.cz |