Náplň práce:
- administrativa spojená s organizováním pravidelných servisních kontrol, revizí a oprav
- evidence a aktualizace údajů v informačním systému, termínů v harmonogramu
- spolupráce na koordinaci prací se servisními techniky
- příprava podkladů k předání zákazníkovi a fakturaci
- pravidelný kontakt se zákazníkem
- spolupráce na výběru dodavatele prací a materiálu
Požadujeme:
- dobrá znalost práce na PC, programy MS Office (Outlook, Excel, Word)
- organizační schopnosti
- zručnost a dobré komunikační schopnosti
- SOU/SŠ vzdělání v technickém oboru (TZB) výhodou
- praxe a zkušenosti v oboru TZB nebo Elektro, případně Facility výhodou
- řidičský průkaz skupiny B výhodou
Nabízíme:
- absolventy rádi zaučíme při spolupráci v týmu zkušených kolegyň a kolegů
- možnost dalšího sebevzdělávání
- výborný kolektiv
- motivující finanční ohodnocení
- zázemí stabilní společnosti
- široké spektrum firemních benefitů