Náplň práce:
- organizování a harmonogramy pravidelných servisních prohlídek, kontrol, revizí, záručních a pozáručních oprav
- reporting – evidence a aktualizace zařízení, termínů servisních prohlídek, revizí, oprav
- výběrová řízení na dodavatele prací a služeb (poptávky, nabídky, jejich vyhodnocení a objednávky)
- koordinace servisních prací (externích i interních)
- operativní řešení nečekaných událostí a závad
- kontrola plnění termínů, rozsahu a kvality provedených prací
- příprava podkladů k fakturaci
- pravidelný osobní kontakt se zákazníkem
- příprava, evidence smluv a objednávek se zákazníky a dodavateli
- vyhodnocení zakázek
Požadujeme:
- SOU/SŠ vzdělání v oboru technického zařízení budov (TZB)
- praxe a zkušenosti v oboru TZB nebo Elektro případně Facility výhodou
- orientace v technické dokumentaci včetně výkresové dokumentace
- dobrá znalost práce na PC, programy MS Office (Outlook, Excel, Word)
- řidičský průkaz skupiny B
- organizační schopnosti, iniciativa a odpovědnost
- loajálnost, flexibilita
Nabízíme:
- motivující finanční ohodnocení
- zázemí stabilní společnosti
- získání pracovních zkušeností u mezinárodní firmy s blížící se 100-letou tradicí v rámci celého holdingu
- široké spektrum firemních benefitů
- možnost dalšího sebevzdělávání
- absolventy rádi zaučíme