Náplň práce:
- organizování a harmonogramy pravidelných servisních prohlídek, kontrol, revizí, záručních a pozáručních oprav
- vedení evidence a aktualizace zařízení, termínů servisních prohlídek, revizí, oprav
- výběrová řízení dodavatelů prací a služeb (poptávky, nabídky, jejich vyhodnocení a objednávky)
- koordinace servisních prací externích i interních (úzká spolupráce s asistentkou servisního týmu, vedení a organizování práce servisních mechaniků)
- operativní řešení nahlášených závad
- kontrola plnění termínů, rozsahu a kvality provedených prací
- příprava podkladů k fakturaci
- pravidelný kontakt se zákazníkem
- příprava, evidence smluv a objednávek se zákazníky a dodavateli
- vyhodnocení zakázek
Požadujeme:
- SOU/SŠ vzdělání v oboru technického zařízení budov
- praxe a zkušenosti v oboru technické zařízení budov nebo elektro případně facility výhodou
- orientace v technické dokumentaci
- dobrá znalost práce na PC, programy MS Office (Outlook, Excel, Word)
- řidičský průkaz skupiny B
- organizační schopnosti, flexibilita a zodpovědnost
Nabízíme:
- motivující finanční ohodnocení dle dosaženého vzdělání a praxe
- zajímavou a různorodou pracovní náplň
- široké spektrum firemních benefitů
- možnost dalšího vzdělávání
- služební vůz
- práci v dynamickém kolektivu
- zázemí stabilní společnosti
- nástup možný ihned/ dohodou
- absolventy rádi zaučíme
- získání pracovních zkušeností u mezinárodní firmy se 100-letou tradicí v rámci celého holdingu